Brandtransformation
Brandtransformation
- Er I på vej ud på nye markeder?
- Savner I en fælles fortælling om jeres virksomhed?
- Lever jeres udtryk ikke op til kvaliteten af jeres produkter?
- Ser konkurrenterne bedre ud? (selvom de ikke er det)
Branding er en strategisk løftestang, der styrker konkurrenceevnen. Det skiller jer ud i markedet og viser kunderne, hvorfor de skal vælge jer.
I en brandtransformation med Won Won er målet ikke at opfinde en masse nyt. I stedet finder vi i fællesskab ind til virksomhedens kerne, vi skærer til og sorterer fra.
Vi undersøger, hvad målgruppen efterspørger, og som konkurrenterne ikke rigtig leverer. Vi sætter det i perspektiv til forretningsmæssige mål, problemstillinger og ambitioner.
Og så folder vi det ud i budskaber, design og strategiske indsatser, der flytter brandet.
Skal dit brand udvikle sig?
Hør Jes og Emil fortælle om forløbet ’Brandtransformation’
Vi finder ind til essensen 
– og folder den ud
Won Won har en velafprøvet brandingproces, som vi har udviklet og forfinet gennem en årrække. Processen sikrer, at vi finder ind til kernen af jeres virksomhed og brand, og at vi får bearbejdet de vigtigste problemstillinger, I står overfor.
Med en gennemtænkt brandstrategi, en visuel identitet og et brandnarrativ får I et solidt fundament, som brandet kan vokse på i mange år. Det giver en klar retning i udvikling af materialer til brug i kommunikation og kampagner, så opfattelsen af brandet roligt, men sikkert, bliver rykket i den rigtige retning.
Et veldefineret brand med få, relevante budskaber har nemmere ved at trænge igennem den enorme mængde af kommunikation, din målgruppe møder.
Branding er som basgangen i et godt stykke musik – det ligger altid i baggrunden, holder rytmen og skaber genkendelse. På tværs af vers, omkvæd og soloer, og hvad hverdagen ellers bringer.
Vores proces
1 - Indsigt
Gennem en planlagt række af indsigtsinterviews, research og en udviklingsworkshop kommer Won Won ind i virksomhedens maskinrum, får jeres DNA ind under huden og får diskuteret de aktuelle udfordringer og langsigtede mål.
2 - Brandstrategi
Brandstrategien sikrer en klar og konsistent kommunikation, der styrker positionen på markedet og taler direkte til målgruppen.
3 - Brandplatform
Udvikling af visuel identitet og brandnarrativ, samt et roadmap for hvordan brandtransformationen skal sættes i værk.
4 - Materialer
Med fundamentet på plads går vi i gang med at udvikle de materialer, der skal til for at der skal til for at leve strategien ud i livet.
5 - Aktivering
I fællesskab aktiverer vi brandet i ekstern og intern kommunikation.
Et stærkt brand starter med et klart blik udefra.
Er I klar til at styrke jeres position, samle organisationen og gøre brandet til et aktiv for forretningen?
Skriv, ring eller book et (uforpligtende) møde med Jes.
 
                         
            
              
                
              
            
            
          
              