Brandtransformation

Brandtransformation

  • Er I på vej ud på nye markeder?

  • Savner I en fælles fortælling om jeres virksomhed?

  • Lever jeres udtryk ikke op til kvaliteten af jeres produkter?

  • Ser konkurrenterne bedre ud? (selvom de ikke er det)

Tegning af mennesker, der hjælper med at bygge en menneskeskulptur ud af store sten.

Branding er en strategisk løftestang, der styrker konkurrenceevnen. Det skiller jer ud i markedet og viser kunderne, hvorfor de skal vælge jer.

I en brandtransformation med Won Won er målet ikke at opfinde en masse nyt. I stedet finder vi i fællesskab ind til virksomhedens kerne, vi skærer til og sorterer fra.

Vi undersøger, hvad målgruppen efterspørger, og som konkurrenterne ikke rigtig leverer. Vi sætter det i perspektiv til forretningsmæssige mål, problemstillinger og ambitioner.

Og så folder vi det ud i budskaber, design og strategiske indsatser, der flytter brandet.

Skal dit brand udvikle sig?

Hør Jes og Emil fortælle om forløbet ’Brandtransformation’

Vi finder ind til essensen
– og folder den ud

Won Won har en velafprøvet brandingproces, som vi har udviklet og forfinet gennem en årrække. Processen sikrer, at vi finder ind til kernen af jeres virksomhed og brand, og at vi får bearbejdet de vigtigste problemstillinger, I står overfor.

Med en gennemtænkt brandstrategi, en visuel identitet og et brandnarrativ får I et solidt fundament, som brandet kan vokse på i mange år. Det giver en klar retning i udvikling af materialer til brug i kommunikation og kampagner, så opfattelsen af brandet roligt, men sikkert, bliver rykket i den rigtige retning.

Et veldefineret brand med få, relevante budskaber har nemmere ved at trænge igennem den enorme mængde af kommunikation, din målgruppe møder.

Branding er som basgangen i et godt stykke musik – det ligger altid i baggrunden, holder rytmen og skaber genkendelse. På tværs af vers, omkvæd og soloer, og hvad hverdagen ellers bringer.

Vores proces

1 - Indsigt

Gennem en planlagt række af indsigtsinterviews, research og en udviklingsworkshop kommer Won Won ind i virksomhedens maskinrum, får jeres DNA ind under huden og får diskuteret de aktuelle udfordringer og langsigtede mål.

2 - Brandstrategi

Brandstrategien sikrer en klar og konsistent kommunikation, der styrker positionen på markedet og taler direkte til målgruppen.

3 - Brandplatform

Udvikling af visuel identitet og brandnarrativ, samt et roadmap for hvordan brandtransformationen skal sættes i værk.

4 - Materialer

Med fundamentet på plads går vi i gang med at udvikle de materialer, der skal til for at der skal til for at leve strategien ud i livet.

5 - Aktivering

I fællesskab aktiverer vi brandet i ekstern og intern kommunikation.  

En glad mand i sort jakkesæt og hvide skjorte står indendørs, baggrund med lys, planter og moderne boligindretning.

Et stærkt brand starter med et klart blik udefra.

Er I klar til at styrke jeres position, samle organisationen og gøre brandet til et aktiv for forretningen?
Skriv, ring eller book et (uforpligtende) møde med Jes.

Jes Ejsing

CEO / Brand Advisor / Partner

+45 2265 3005 jes@wonwon.dk

  • Dania Connect A/S

    ”En ting er at skabe en bæredygtighedsstrategi med indsatser og mål. Noget andet er at forankre initiativerne i virksomhedens kultur og kommunikere dem, så bæredygtigheden tilfører merværdi til brandet.

    Hos Won Won fik vi hjælp til både den interne og eksterne kommunikation.”

    Frank Hjortekær-Jensen

    Group CEO & Owner

  • Danmatic A/S

    “Produkterne er blandt de allerbedste, og det havde vi brug for, at vores brand og grafiske stil også afspejlede. Vi er i en branche med hård konkurrence og dygtige konkurrenter, og det er ikke længere nok, at krammet virker, det skal også se ud af noget. Vores rebranding har givet os et løft og højnet produktet.”

    Søren Christensen

    CEO, Danmatic

  • CultureForHealth

    "Vi havde brug for en platform og et visuelt udtryk, der appellerede til mange forskellige partnere fra mange forskellige lande, og de skulle føle stolthed ved at være en del af CultureForHealth. Won Wons løsning opfyldte alle kriterier og mere til. Vi havde håbet på, at løsningen ville blive 10 ud af 10 – den blev 100.”

    Mikkel Ottow

    Specialkonsulent, Kultur, 
    Regional udvikling, Region Midtjylland

  • DFI-GEISLER A/S

    ”Vi trængte til et skub og et fornyet image som virksomhed. Derfor var det spændende at få et nytænkende brandbureau som Won Won på banen. Og de tilbagemeldinger, jeg har fået efterfølgende, er, at vi i dag fremstår langt mere nutidige og som den professionelle virksomhed vi i virkeligheden er.”

    Lars Langkjær

    CEO – DFI - Geisler A/S

  • Skive Kommune

    “Fra allerførste færd i samarbejdet viste Won Won et imponerende engagement og en indlevelse, der tydeligt skinner igennem og løfter de forskellige kommunikationselementer”

    Tonie Holmberg
    Udviklingskonsulent, Skive Kommune

  • BoligViborg

    “Vi er lykkedes med at positionere os i markedet blandt andre aktører, og jeg er umådelig stolt over vores nye identitet. Den favner alle og lever i den grad op til vores værdier.”

    Grethe Hassing
    Direktør BoligViborg

  • Qars

    “Vi har fra start valgt at kaste de nødvendige ressourcer i at arbejde sammen med professionelle brandeksperter. Med en frivillig kæde som Qars kræver det en ganske særlig indsigt og empati fra bureauets side at skabe et visuelt udtryk og tone-of-voice, der opfylder de definerede mål – både i forhold til kunderne og på de indre linjer.”

    Bo Søndergaard
    Kædechef, Qars