• Har I et konkret kommunikationsbehov?

  • Produktlancering?

  • ESG-kommunikation?

  • En messe, en kampagne eller et event, der skal ramme helt rigtigt?

  • Et nyt servicetilbud, der skal konceptualiseres og kommunikeres?

Koncept og Kampagner

Koncept og kampagner

En skitse tegnet med blå pen, der viser en hæftemaskine, en notesbog og en pære. Der er nogle noter og en snakkeboble med ordet 'print out'.

Won Won udvikler koncepter, hvor komplicerede produkter og problemstillinger bliver til klar kommunikation.

Har du et budskab, du skal ud med?

Hør Emil fortælle om forløbet ’Koncept og kampagne’

Systematik og kreativitet

Et godt kommunikationskoncept formidler et budskab på en måde, som er relevant for målgruppen.

Won Won arbejder først systematisk med at forstå og nedbryde problemstillingen og forstå målgruppen. Hvad betyder budskabet for dem? Hvilket behov skal rammes? Hvordan skal stil og tone være, for at vi både taler til målgruppen og forstærker virksomhedens brand?

Herefter arbejder vi kreativt med at forenkle det komplicerede og forstærke det vigtige. Vi udvikler et koncept, der charmerer og duperer målgruppen gennem grafik, foto, ord, film, animation eller hvad der nu skal til. 

Det er naturligt for os at have et tæt samarbejde med dig som kunde undervejs i arbejdet, så vi sikrer en effektiv proces.

  • Kampagne

  • Messe

  • Lancering af nyt produkt eller service

Vores proces

1 - Problemstilling

I fællesskab kommer vi godt rundt om problemstillingen med briefing, research og debrief.

2 - Konceptudvikling

Won Won udvikler konceptet og en plan for aktivering.

3 - Aktivering

Won Won færdiggør de endelige materialer, og i fællesskab aktiverer vi konceptet.

En smilende mand med gråt hår og sorte briller iført en hvid skjorte og mørk blazer står indendørs.

Har du noget komplekst, der skal forklares enkelt?

Vil du have en fornemmelse af, hvordan Won Won løser opgaven?

Skriv, ring eller book et møde med mig – helt uforpligtende.

Jes Ejsing

CEO / Brand Advisor / Partner

+45 2265 3005 jes@wonwon.dk

  • CultureForHealth

    "Vi havde brug for en platform og et visuelt udtryk, der appellerede til mange forskellige partnere fra mange forskellige lande, og de skulle føle stolthed ved at være en del af CultureForHealth. Won Wons løsning opfyldte alle kriterier og mere til. Vi havde håbet på, at løsningen ville blive 10 ud af 10 – den blev 100.”

    Mikkel Ottow

    Specialkonsulent, Kultur, 
    Regional udvikling, Region Midtjylland

  • Dania Connect A/S

    ”En ting er at skabe en bæredygtighedsstrategi med indsatser og mål. Noget andet er at forankre initiativerne i virksomhedens kultur og kommunikere dem, så bæredygtigheden tilfører merværdi til brandet.

    Hos Won Won fik vi hjælp til både den interne og eksterne kommunikation.”

    Frank Hjortekær-Jensen

    Group CEO & Owner

  • Danmatic A/S

    “Produkterne er blandt de allerbedste, og det havde vi brug for, at vores brand og grafiske stil også afspejlede. Vi er i en branche med hård konkurrence og dygtige konkurrenter, og det er ikke længere nok, at krammet virker, det skal også se ud af noget. Vores rebranding har givet os et løft og højnet produktet.”

    Søren Christensen

    CEO, Danmatic

  • DFI-GEISLER A/S

    ”Vi trængte til et skub og et fornyet image som virksomhed. Derfor var det spændende at få et nytænkende brandbureau som Won Won på banen. Og de tilbagemeldinger, jeg har fået efterfølgende, er, at vi i dag fremstår langt mere nutidige og som den professionelle virksomhed vi i virkeligheden er.”

    Lars Langkjær

    CEO – DFI - Geisler A/S

  • Skive Kommune

    “Fra allerførste færd i samarbejdet viste Won Won et imponerende engagement og en indlevelse, der tydeligt skinner igennem og løfter de forskellige kommunikationselementer”

    Tonie Holmberg
    Udviklingskonsulent, Skive Kommune

  • BoligViborg

    “Vi er lykkedes med at positionere os i markedet blandt andre aktører, og jeg er umådelig stolt over vores nye identitet. Den favner alle og lever i den grad op til vores værdier.”

    Grethe Hassing
    Direktør BoligViborg

  • Qars

    “Vi har fra start valgt at kaste de nødvendige ressourcer i at arbejde sammen med professionelle brandeksperter. Med en frivillig kæde som Qars kræver det en ganske særlig indsigt og empati fra bureauets side at skabe et visuelt udtryk og tone-of-voice, der opfylder de definerede mål – både i forhold til kunderne og på de indre linjer.”

    Bo Søndergaard
    Kædechef, Qars

Brands vi har arbejdet med